iiiiiiiiiiiih

                                                             

Vet inte riktigt vad jag ska skriva .. känner bara att jag vill skriva men svår att veta vad man ska skriva om :) .. mitt sällskap över msn loggade precis ut :( .. det va tråkigt för hon är en trevlig lite prick :) .. Är sugen på ålle nu faktiskt, det e så störande för är alltid sugen på ålle när det inte är och när det väl är så brukar jag inte vara ett piss sugen så blir det oftast lite för mycket och sen e det kört .. men då har man kanske tur så träffar man någon man aldrig träffat förr för att man vågar göra saker man inte vågar i vanligafall :) ..  men nu känns det som att jag borde gå och lägga mig, har ju samling om 11 timmar har hockey match för tredje dagen i rad.. hoppas denna går bättre :) .. första gick skriskorna paj andra skada jag munnen undra vad som händer nu förhoppningsvis kanske jag gör mål ist för assist  :) .. aja nu ska jag nanna :) ..   Puss på dig (: 


Ciao
Mr Secret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0