Brist på annat (A)

1. Vem pratade du med i telefonen senast? - mammaa
2. Vem/vilka skriver du med på msn just nu? - Saaandra (nyss) (:
3. Höger eller vänsterhänt? - Högeeeer
4. Humör just nu? - pigg(?), närvös och fortfarande lite arg:@
5. Favoritgodis? - måste nog vara "snäck" choklad :R
6. Är det något du absolut inte äter? - människor ^o)
7. Kläder just nu? - leopard string :)
8. Musik just nu? -  together-bob sinclar
9. När åt du senast? - vid 22.30 ( NEGERBOLLAR :D  )
10. Vad sa du senast? - "JA! Jag ska, HEJDÅ!"
11. Favoritkläder - kläder e överskattat
12. Favorit hangout? - i min koja under sängen ? :S
13. Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok vilken skulle du då välja? - Typ kung oskar den tredjes tid?  

14. Fisk eller badkruka? - typ som en skölpadda långsam i långsam upp
17. Favoritfärg? - lila ? :D
18. Saft eller alkohol? - saft, tror inte bara alkohol e så gott :|
19. Längd? - typ 186,3
20. Hur många kuddar sover du med? - 7 , om inte mamma har snott några igen :O
21. Favoritväder? - Hagel motvind och 2 grader
22. Om du var fast på en ö, vilka tre saker skulle du ta med dig då? - fotboll, vännerna och en båt så man kan åka hem när det bli tråkigt :O

23. Spelar du något instrument? - Gh på mobilen¨^ o)
24. Morgon eller kvällsmänniska? - nattugla (:
25. Sparare eller slösare? - beror på ;D
26. Vem/vilka är viktigast för dig? - Mammaaa :)           hon ger mig ju faktiskt pengar  :)
27. Gylleneregeln för dig? - fullt ös medvetslös (härma sandra )
28. Det bästa du vet? - skooolan ?
30. Bästa film? - lejonkungen
31. Tror du på liv på andra planeter? - JA ! klart det gör kolla bara på E.T
32. Kommer du ihåg din första kärlek? - Alltid (=
33. Gillar du honom/henne fortfarande? - Mer elr mindre tappat kontakten :(
35. Tror du på mirakel? - rooobin lever ju än så ^o)
36. Tror du att det är möjligt att vara trogen för alltid? - Tveksamt :P
37. Ser du dig själv som tolerant mot andra? - kan väl ske ibland
38. Ser du på kärleken som ett misstag? - inte det minsta
39. Hur många barn vill du ha när du blir stor? - kom tbx om 30 år så svara jag ;)
40. Framtidsplaner? - LA LIGA ? (A)
41. Bio eller promenad? - bio
42. Är du rolig eller tråkig? - måste nog vara roligast ivärlden (NOOOOOOT)
43. Glasögon, linser eller inget? - stora runda tjocka glasögon
44. Teknisk eller oteknisk? - oteknisk
45. Är du kittlig? - kan väl hålla mig i sådääär 0,3 sek
46. Snarkar du? - hoppas jag  :D
48. Rädd för insekter? - ja fan tänk om typ en fluuuga kommer :O
49. Äckligaste insekten? --^^**--
50. Största svaghet? - Att jag inte har någon lägsta nivååå
51. Det är jag bra på? - förlora på 2 nudd :(
52. Musikstil? - Emo !
53. Lyckotal? - ska du nog seeee
54. Favoritband? - nått jätte bra emo band
55. Bästa bok? - nulle meks verkstad
56. Om du fick välja en superkraft, vilken skulle du då välja? - att vara männsklig
57. Favoritord? - Vesssst
59. Chips, morötter eller godis? - chips i morotsform med smak av godis ?
60. Pizza eller hamburgare? - hamburgare på matchdagar annars  pizza ?
61. Skriver du dagbok? - har tre olika :)

62. Sport A-ekonomi eller barnprogram? - sport
63. Namnsadagsdatum? - 1 december :D
64. Har du någon pojkvän/flickvän? - gills påhittade ? (A)
65. Tänker du någonsin pierca dig? - till vilken nytta?
66. Födelsedag - Sjunde Juni
67. Favoritchips? - pringles
68. Synliga ärr? - överallt 
69. Din bästa vän? - har inga vänner :(
70. Stökigt eller välstädat? - stöökigt  xD
71. Gungar du på stolen? - Neeee (A)
72. Hur många kusiner har du? - för många :O
73. Detta gör mig argast? - TränarNNNN
74. Har du utövat någon sport? - då blir man väl typ väl tränad elr ? :O 
75. I julklapp önskar jag mig? - diiiiig :* ?
76. Senap, ketchup eller ingenting på korven? - ketchup
77. Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungyjump? - en vacker dag ska jag görat
78. Vilken hand håller du gaffeln i? - båda
79. Anser du att man får skylla sig själv om man slickar på en lycktstolpe och fastnar mitt i vintern? - självklart inte !
80. Är alla lika mycket värda? - dom påstår det ..
81. Vad hänger på väggarna i ditt rum? - min morgonrock :D
82. Vilken färg har du på tapeterna? - har inga :S

83. Pasta, ris eller potatis? - pizza?
84. Hur är din drömkvinna/man? - som henne ? :D

85. Vilket är bäst? - tyypp han oskar e bäst ?
86. Ljust eller mörkt bröd till frukost? - ooooooboy
87. Vilken läsk är godast? - Coca Cola (Y)
88. Vad gör du helst? - sover / sms / tränar ? :D
89. Skönaste sängen att sova i? - skulle tippa på han oskar olaussons ?
90. Hur många syskon har du? - 3 normala sen så säger mamma att jag och robin beter oss som syskon ? :D
91. Bäddar du din säng? - nee, det har jag ju tre "assistenter" till    xD
92. Bor du själv eller tillsammans med någon? - mamma & pappa är väl hemma ibland men känns som själv :)
93. Är du allergisk mot något? - äcklig mat :(
94. Är du mörkrädd? - jaaa så kom och rädda mig ? :|
95. Är du dum? - kan ju inte det :( har inte lärt mig ännn ..

96. Tror du på astrologi? - ööh ne :/
97. Tror du på magi? - ja :D
98. Släpar du fötterna efter dig? - ne men dom håller inte överkroppens tempo :O
99. Gympadojor, välpolerade skor eller sandaler? - skor som skor :D
100. Vad är du mest rädd för? -  bitmärken :*
101. Städar du ditt rum själv? - har nog skett nån gng :O
102. När städar du ditt rum? - när jag får besök :O
103. Skulle du käka upp en clementin för 5000 kr? - ne frukt e nyttigt
104. Hav eller sjö? - sjöö .. mindre salt lixxxom
106. Är du rädd för blod? - nej ?
107. Skulle du kunna tänka dig att bli vegetarian? - " vrf äta djurens mat när man kan äta djuren ? " 
108. Saltar du på maten? - neee ;o
109. Favoritkaka? - kladdkaka :D
110. Kan du sjunga? - sker i duschen iblan :O






Är för övrigt snodd av: http://sandralindh.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0